niedziela, 20 listopada 2011

Archiwalia

W poprzednim poście pisałam, że już następnego dnia zamieszczę kolejny wpis, a tu klapa. Od trzech dni nic nie pisałam. Ale tak to bywa - nie sądziłam, że będę tak zabiegana ;-) 


Dziś chciałabym pokazać kilka rzeczy, które wykonałam już dość dawno, ale sądzę, że są fajne i warto je wyciągnąć ze szkatułki i zaprezentować.


Na początek naszyjnik z drewnianych koralików, który zrobiłam dla mojej córki - kolorowy i bardzo pogodny.








Z drewnianych koralików jest również bransoletka i kolejny naszyjnik. Bransoletka jest na podwójnym brązowym rzemyku wiązanym, tak jak bransoletki typu Lilou. Naszyjnik ma normalne zapięcie, dlatego, że bransoletkę robiłam jako drugą i dopiero wtedy naszło mnie, żeby związać rzemyki  w taki sposób.  






I na koniec coś z innej beczki - bransoletka z koralików modułowych. To jedna z pierwszych bransoletek, które wykonałam. Myślę,że ładnie wyglądają posrebrzane koraliki wplecione w fioletowe sznurki. 






To by było na tyle, jeśli chodzi o archiwalia. Jutro, po weekendzie, znowu zabieram się do pracy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz