sobota, 12 listopada 2011

Żurawina i jagody

W moim ogrodzie niewiele już zostało owoców. W końcu to listopad. Ale na krzaczku żurawiny wisi kilka czerwonych kulek. Roślinka jest niewielka (zasadzona dopiero w tym roku), owoce nieliczne, ale wyglądają ładnie. 



Postanowiłam zrobić to zdjęcie i umieścić na blogu, gdy przedwczoraj wieczorem zasiadłam do wykonania naszyjnika z czerwonych i czarnych koralików. Gdy tak leżały obok siebie na stole wyglądały zupełnie jak owoce żurawiny i jagody. Bardzo smakowicie :-) 


Naszyjnik jest już gotowy. Zrobiłam tez kolczyki. Wydaje mi się, że całość prezentuje się całkiem nieźle.







Komplet jest fajny, bo bardzo lekki. Planowałam zrobić jeszcze bransoletkę, ale zabrakło mi srebrnych kółeczek :-(  Ale co się odwlecze to nie uciecze. 

1 komentarz:

  1. Na żywo wygląda jeszcze fantastyczniej! Teraz możesz pokazać jakie ja cudo dzisiaj dostałam :-)

    OdpowiedzUsuń