środa, 9 listopada 2011

Barwy jesieni

Serdecznie dziękuję za wszystkie dotychczasowe życzliwe komentarze i słowa wsparcia. Jest to dla mnie ogromna zachętą do dalszej działalności rękodzielniczej i blogerskiej :-) 


W swoim pierwszym poście napisałam, że mój blog będzie również o fotografowaniu. Tak więc dziś kilka słów na ten temat. Ale o biżu tez coś będzie :-)


Gdy wstałam dzisiaj rano na dworze było mglisto i ponuro. Ale po paru minutach przez warstwę mgły zaczęło przebijać się słońce. Wyglądało to naprawdę pięknie. Tak więc złapałam aparat fotograficzny i nie bacząc na chłód w piżamie wyskoczyłam na balkon. 


 Prawda, że piękny widok? Trochę później wyszłam do ogrodu, żeby zrobić więcej jesiennych zdjęć. 





Na drzewach zostało już niewiele liści. Ale wciąż jest czym cieszyć oczy. Strasznie lubię podglądać rośliny z bliska. Robiąc zdjęcia zakładam na obiektyw pierścienie makro, co pozwala podejść bardzo blisko do fotografowanego obiektu i zobaczyć wiele rzeczy z zupełnie innej perspektywy. 


W tonacji jesiennej jest również biżuteria, którą ostatnio wykonałam. Oto komplet z masy perłowej w kolorze beżowym i rudym.



Gdy robiłam te zdjęcia (zwłaszcza zbliżenia) moja córka, która cały czas mnie obserwowała, zapytała czy wolę robić biżuterię czy ją fotografować :-) Szczerze mówiąc, obydwa te zajęcia są bardzo fajne.


W barwach jesieni jet również mój najnowszy produkt - bransoletka.


Na razie to tylko bransoletka, ale planuję również dorobić do kompletu wisiorek i kolczyki. Póki co zużyłam wszystkie szpilki i czekam na nową dostawę.

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia. Musisz mi opowiedzieć jak zrobiłaś te ze szkłem - super efekt!

    OdpowiedzUsuń